Tràmit amb certificat Sol·licitud d’espai municipal

Aquest servei permet demanar un espai municipal i el material del que disposa l’ajuntament per la realització d'esdeveniments, organitzats per associacions i clubs del municipi. I la publicació de l’acte en els mitjans de comunicació que hi té accés l’Ajuntament.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona

Quan es pot sol·licitar?
Servei permanent

Quan s'ha de sol·licitar?
Cal sol·licitar-la 15 dies abans de la data de l'acte

Quin cost té?
Taxa per la prestació de serveis a l’alberg municipal, segons l’ordenança fiscal número 39 i Taxa per a la utilització d'equipaments i edificis, segons l'ordenança número 40

Quant tarda la tramitació?
Amb caràcter general, el període màxim és d’una setmana

Com s'ha de tramitar?
Presencialment a l'Ajuntament en hores d'oficina:
Portar la sol·licitud d'espai omplerta i documentació necessària per tramitar la so·lictud per l'esdeveniment

Tramitació telemàtica:
Cal tenir el certificat digital.
Descarregar la sol·licitud d'espai municipal, que trobaràs a l'apartat d'impresos, omplir-la, guardar-la i adjuntar-la als documents adjunts de la tramitació on line, aquesta no cal signar-la.
Clica a Tramitar amb certificat digital. 

Documentació que cal aportar

La sol·licitud d'espai municipal, que trobaràs a l'apartat d'impresos, caldrà descarregar-la, omplir-la, guardar-la i adjuntar-la als documents adjunts de la tramitació on line, aquesta no cal signar-la

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
ajuntament AJUNTAMENT DE BELLPUIG

C/ Homenatge a la Vellesa, 6
25250 Bellpuig, Lleida
Tel: 973 32 04 08
Fax: 973 32 10 87
E-mail: ajuntament@bellpuig.cat
carpeta ciutadana un producte de SEMIC Internet