Tràmit amb certificat Certificat d'empadronament individual

Aquest tràmit permet sol·licitar un certificat d'empadronament INDIVIDUAL, justificant el domicili d'una persona, tal com figura en el padró municipal.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

L'interessat. Pare/mare/tutor/a del menor empadronat al mateix domicili. Qualsevol persona major d'edat empadronada al domicili.

Representant : Empleneu la sol·licitud i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".

Quin cost té?

 

El preu del certificat és de 1,55 €

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment.

Horari: De dilluns a divendres laborables de 8 del matí a 3 del migdia.

Quant tarda la tramitació?

 

El certificat es lliura a partir de les 13:00 hores del següent dia hàbil.

Documentació que cal aportar

La documentació que cal adjuntar a la sol·licitud, segons el seu caràcter (opcional/obligatori) isegons  si cal presentar-la o no en funció de la forma de tramitació escollida, és la següent:

Documentació relativa a la identitat de les persones

  • Document nacional d'Identitat (DNI) (vigent)
  • Nounats o menors fins als 14 anys que no tinguin DNI: llibre de família. En el cas de separació dels pares, sentència de la custòdia del menor o bé autorització de l'altre cònjuge.
  • Passaport (vigent).
  • Permís de residència (NIE) (vigent).
  • Targeta d'identitat (ciutadans de la UE).

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
ajuntament AJUNTAMENT DE BELLPUIG

C/ Homenatge a la Vellesa, 6
25250 Bellpuig, Lleida
Tel: 973 32 04 08
Fax: 973 32 10 87
E-mail: ajuntament@bellpuig.cat
carpeta ciutadana un producte de SEMIC Internet